دلتنگی

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده....    قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده...



دلم برات تنگ شده جونم...   میخوام ببینمت نمیتونم....   

در حسرت باران...


تو در کنار بارانی و من در حسرت یک قطره از آن...

به اندازه ی ذره ذره لحظات با تو بودن دلتنگتم

روز زن و روز مادر مبارک

آسمانی پر از ستاره

                          دشتی پر از گل

                                             تقدیم به تو

باران در کویر

امروز کویر بودم 

امروز باز دلم هوای تو را داشت امروز باز دلم عطش یک قطره داشت

امروز آفتاب سوزان تر از همیشه و من تشنه تر از همیشه

آمدی نه با یک مشت آب

بلکه باز باریدی بر من 

و سیرابم کردی

ممنون

و اما عشق...

تشنه چشماتم.....  منو سیرابم کن......  منو با لالایی ........  دوباره خوابم کن ......

بگو این آرامش...... تا ابد پابرجاست......حالا که برق عشق.... تو نگاهت پیداست.....