تنگ تنگ!

 دل تنگی هایم را با کدام قایق روانه دل دریائیت کنم. تا بدانی دل تنگم

 

                        


سفر

دلم برات خیلی تنگ میشه ولی زود برمیگردم!

هر لحظه به یادت خواهم بود

یادواره

خدایا ...

به خاطر یک سال گذشته ازت ممنونم...

به خاطر تمام زیبایی هاش...

تمام شادی ها ش...

و تمام خاطرات قشنگش...

 

از تو هم ممنونم...

به خاطر بودنت...

به خاطر اینکه تمام این لحظات رو ساختی

و باهام قسمت کردی...

به خاطر اینکه دستم رو گرفتی و پیش بردی...

 

خوشحالم که دستم رو گذاشتم توی دستای تو...

بدون که حتی با چشمهای بسته در کنارت قدم میذارم...

چون بهت ایمان دارم...

و میدونم که کوچه باغ بهاری  آخرش یه باغه...

                                                            پر از گل و روشنی ... 

 

سالگرد بودنت

  

                                                                    بعضی خاطره‌ها زمان ندارند، مکان ندارند

     می‌پیچند در روح زمان و با هر نسیمی، زنده می‌شوند

                                                         سالروز تولد تمامی خاطراتمان مبارک

تقدم به گلم

به دیدارم بیا هر شب

در این تنهایی تنها و تاریک خدا مانند

دلم تنگ است.

بیا ای روشن ای روشنتر از لبخند

شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهی ها

دلم تنگ است.

بیا بنگر چه غمگین و غریبانه

در این ایوان سرپوشیده وین تالاب مالامال

دلی خوش کرده ام با این پرستوها و ماهی ها

واین نیلوفر آبی و این تالاب مهتابی.

...شب افتاده است و من تنها و تاریکم.

ودر ایوان من دیریست

در خوابند

پرستوها و ماهی ها و آن نیلوفر آبی

بیا ای مهربان با من!

بیا ای یاد مهتابی!

اخوان ثالث